.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بزرگ‌ترین اسکله توریستی ایران در نوشهر

شهردار نوشهر گفت: بزرگ‌ترین اسکله توریستی ایران در نوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، علی امانی پیش از ظهر امروز در نخستین نشست خود با خبرنگاران در سال 91 اظهار داشت: سال 90 سال پرکاری برای مجموعه شهرداری نوشهر بود و با توجه به تجربیاتی که در سال قبل بدست آوردیم امیدواریم بتوانیم به نحوی شایسته‌تر در خدمت شهروندان نوشهری باشیم و خدمات بهتری ارائه کنیم.

وی با اشاره به نامگذاری مقام معظم رهبری برای سال 91 تصریح کرد: با توجه به توریستی بودن نوشهر، جذب سرمایه‌گذار همواره یکی از برنامه‌های ما بود و امسال با توجه به نامگذاری سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری همه تلاش خود را تحقق هر چه این بیشتر شعار در سال جدید به کار خواهیم بست.

این مسئول گفت: در سال گذشته با بودجه ای که پیش بینی کرده بودیم و با مشارکت مردمی موفق شدیم بخش اعظمی از کارها را اجرا شد و تنها بخش اندکی از کارها به دلیل نوسانات اقتصادی بازار محقق نشد.

شهردار نوشهر ادامه داد: در سال گذشته یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای خرید 15 هزار تن آسفالت پیش‌بینی کرده بودیم، اما به دلیل همان نوسانات بازار تا حدودی عرصه و میزان آسفالت انجام شده کمتر شد.

امانی اضافه کرد: روز چهارشنبه سی‌ام فروردین ماه نوشهر میزبان همایش بزرگ شهرداران سراسر استان مازندران با حضور استاندار مازندران، مدیران کشوری و سایر مسئولان در سال 91 خواهد بود.

وی ابراز داشت: در این همایش بزرگ موضوع‌های علمی و تخصصی مطرح و درباره آن به بحث و تبادل نظر پرداخته می‌شود.

* بودجه 13.5 میلیارد تومانی برای سال 91

شهردار نوشهر به بودجه سال 91 این شهرداری اشاره کرد و بیان داشت: برای سال 91 بودجه‌ای معادل 13 میلیارد و 520 میلیون تومانی کردیم که این رقم را به شورای شهر اعلام کردیم.

وی سرانه بودجه شهروندان نوشهری را 200 هزار تومان اعلام کرد و متذکر شد: با توجه به اینکه معمولا بودجه عمرانی در شهرداری‌ها 40 درصد است برای نخستین بار بودجه عمرانی را نسبت به بودجه جاری تغییر دادیم به‌طوری که 63 درصد بودجه عمرانی و 37 درصد برای بودجه جاری در نظر گرفته شد.

امانی درباره روند ساخت نیروگاه زباله‌سوز نوشهر گفت: برای احداث نیروگاه زباله سوز نوشهر مبلغ هفتاد میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت که بخشی از آن برای عملی شدن کار به پیمانکار پرداخت می‌شود و در روزهای آینده عملیات ساخت استارت می‌خورد.

* شهرداری نوشهر جریمه می‌دهد

وی افزود: پروژه مجتمع تجاری همافران نوشهر ظرف 15 روز آینده اجرایی می‌شود و در مرحله اول آن نیز 10 واحد پیش‌فروش شد که یک میلیارد تومان نیز در حسابی به‌ صورت بلوکه شده برای استارت کار در نظر گرفته شده است.

شهردار نوشهر ادامه داد: زمان تحویل پروژه مجتمع تجاری همافران 24 ماهه است و برابر قراردادی که وجود دارد اگر شهرداری نتواند در این مدت مقرر پروژه را تحویل دهد جریمه تاخیری به مشتریان پرداخت می کند.

* نهضت پیاده‌رو سازی در نوشهر

امانی در ادامه سخنان خود افزود: امسال نهضت پیاده‌روسازی را در نوشهر به‌طور جدی‌تر انجام خواهد شد و اعتبارات خوبی نیز برای این کار در نطر گرفته شد.

وی گفت: با اجرای نهضت پیاده‌روسازی در نوشهر فضایی توریستی نوشهر شکل منطقی‌تر و زیباتری را به خود می‌گیرد.

شهردار نوشهر تصریح کرد: هدایت آب‌های سطحی و توسعه ناوگان حمل و نقل و خدماتی از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار این شهرداری قرار دارد.

* بزرگ‌ترین اسکله توریستی ایران در نوشهر اجرا می‌شود

شهردار نوشهر ابراز داشت: در جلسه‌ای که با حضور علی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران و فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران داشتیم طرحی تفریحی گردشگری در نوشهر ارائه کردیم که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

وی ادامه داد: در طرح ارائه شده در نظر داریم تا بزرگ‌ترین اسکله تفریحی و توریستی کشور را در منطقه توریستی سیترا نوشهر با امکانات بسیار بالایی که برای آن پیش‌بینی شده اجرا و به بهره‌برداری رسانده شود.

امانی در پایان متذکر شد: استارت فاز اول منطقه توریستی سیترا در چند ماه گذشته زده شد و امیدواریم بتوانیم در سال 91 به بهره‌برداری برسانیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.